Friday, January 20, 2012

BUKAN 7 PERHENTIAN....part 6


    Baru ni lega sikit bau busuk tu datang lagi. Naik menyampah aku menghidunya. Nak kata aku kentut takkanlah aku tak perasan aku kentut. 

Nak kata gadis tu yang kentut pun tak logik juga, takkanlah orang yang sedang tidur nyenyak boleh kentut. Tak masuk akal langsung. Aku rasa macam nak menjerit aje. Aku dah tak tahan dah bau yang tahap bangkai berulat ni. 

Ya! Allah apalah dosa aku bawa penumpang ni. Kalau macam ni selalu macamana aku nak cari rezeki. Naik pening kepala aku. Aku ambil minyak cap kapak yang memang sentiasa aku sediakan dan menyapu sedikit di kiri kanan kepala aku dan sedikit dekat hidung. Ah! Barulah lega. 

Habis aje bau busuk bau wangi pulak yang menerpa tapi kalau bau wangi takpelah kurang sikit kepala aku tapi dari mana pulak bau ni datang. Lepas ni jangan haraplah aku nak bawa penumpang yang jauh macam ni. Cukuplah sekali aje. Tak dapat duit lebih pun takpelah jangan aku tak diganggu macam ni. Seriau aku di buatnya.
   

Keadaan sedikit tenang untuk seketika. Dapatlah aku memandu dalam keadaan yang cukup tenang tanpa gangguan dari apa-apa pun. Tengah syok-syok memandu tiba-tiba gadis itu menjerit-jerit suruh aku behentikan kereta. Punyalah terperanjatnya aku, nasib tak terbabas. 

Aku brek mengejut mendecit bunyi tayar. Nasib baik kereta tak banyak. Dalam tak banyak tu aku sempat dihonkan oleh beberapa buah kereta. Aku berhenti betul-betul kat Stesen Petronas Paka. Semua yang ada kat situ memandang aku dengan pandangan yang seolah-olah macam aku nak buat jahat kat penumpang. Serta merta bau yang busuk tu kembali menerjah lubang hidung aku yang baru aje sebentar tadi kembali normal. Aku menekup hidung aku.. uwekk...rasa nak muntah pulak. Apa punya balalah.

“Apahal ni cik. Histeria ke? Aku bercakap sambil menutup hidung aku.
“Takde apalah bang, saya nak stesen Petronas kejab.” Kata gadis tu sambil  menekan-nekan perutnya dengan muka yang berkerut.
“Nak buat apa? Minyak teksi saya banyak lagi ni.”
“Bukan nak isi minyak tapi saya nak ke tandas, saya sakit perut sangat. Takpelah saya tak tahan dah ni.” 

Gadis tu bergegas lari ke stesen Petronas menuju ke tandas sambil menahan sakit perut yang amat sangat, dalam pada tu sempat lagi dia membuang bau busuk yang sama aku hidu dalam teksi tadi. Hampeh betullah. Cilanat punya penumpang rupanya dia yang melepas. Aku ingatkan apa tadi. Buat penat aje aku takut setengah mati. Setan betullah. Uwweekkk........berterabur isi perut aku dalam longkang. Celaka betullah.

4 comments:

  1. muehehe..gelak pecah pewut baca ni.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Hehe... kelakarlah pulak. Kakak ingatkan cerita hantu tadi.

    ReplyDelete
  3. heheheh....citer wat hilang bosan leh lah ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...